Tuesday, January 01, 2013

初めて!

Assalamualaikum.

Dear blog,

"Neves."
....................................................................

Ini bukan kali pertama aku menulis entry di blog, tapi perasaannya agak gementar di situ.

Reason aku kembali ke dunia penulisan ni tak lain tak bukan, tuk memenuhi masa yg terlapang.

Walaupun reason agak gampang, tp aku rasa puas aku ada blog sendiri. Aku boleh tulis apa yg aku nak.
I can express anything freely. For the time being, aku rasa mmg blog ni tak bertahan lama. Pasal aku jarang2 ada masa lapang :0

....................................................................

So, utk post pertama ni, selamat berkenalan. Selamat membaca blog aku ni. Anything leave me a comment, and jgn lupa tekan butang follow dkt twitter. Yosh.


Mwehehehe....XD

No comments:

Post a Comment