Saturday, February 09, 2013

Malaysia Japan Higher Education Program - MJHEP

Assalamualaikum.


Okay. Perasaan aku sekarang; rindu.

RINDU gila ingat masa nak habis sekolah dulu.

Masa tu la aku rasa aku ni memang seorang pelajar sekolah menengah.

Tiada pengalaman dan perasaan yang lebih manis dr pengalaman menjadi seorang senior.

Kebebasan dan perasaan yang seakan akan dilayan dgn special oleh sekolah membuatkan masa tingkatan 5 ialah masa yg paling best.

Sume org study gila2; cikgu2 pun tak kurang jugak.

Ya Allah aku rindu sgt lepak dgn classmates alif, nazmi, tadha, zul. Pegi tusyen, study dkt libry, dkt masjid negeri...that moment is sooooo owwwwsemm.

Sekarang sume dah ada laluan masing2. Aku rase alone jugak tercampak dekat MJHEP ni.

***************************************

Apa tu MJHEP? 
Malaysia Japan Higher Education Programme. Korang akan belajar di Malaysia 3 tahun; Jepun 2 tahun. Bawah tajaan Yayasan Pelajaran Mara.

Belajar kat sini penat tetapi syok. *la sgt* 

Jadi, aku sebagai student program ni dgn bangganya menjemput sume candidates SPM 2012 tuk apply this program. Permohonan dah dibuka. Jangan lambat. Ambil peluang yg ada :)

P/s : Hilang idea nk update ape...hehe. Maaf terlampau kesibukan.

1 comment: